שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מערכות ישיבה פינתיות

ספות פינתיות מותאמות לבית – המבחן הראשון של כל מערכת ישיבה היא ישיב על מערכות שונות, כך שתוכלו להבחין, איזו מערכת ישיבה תהיה הנוחה ביותר. ישנם פרמטרים נוספים, כגון: גודל החלל, התאמה של מערכת הישיבה לשאר הריהוט בבית וכן, סוג הריפוד, אשר יתאים לתחזוקה קלה ולבני הבית. למשל כאשר יש ילדים קטנים, הנוהגים ללכלך, בחירה של בד שהוא נוגד כתמים, יכולה להיות בחירה הרבה יותר מוצלחת. כיום, מערכות ישיבה פינתיות הן להיט. ניתן לארח כמות גדולה יותר של אנשים והמערכת, חוסכת מקום מעצם היותה פינתית. ניתן למצוא מערכות פינתיות שהן עגולות, או ישרות יותר. ניתן לרכוש מערכת ישיבה פינתית לכל סגנון, אם קלאסי, מודרני ואפילו בסגנון כפרי או עתיק.

חומרי הגלם של מערכות ישיבה פינתיות

היות ואין אנו רוכשים מערכת ישיבה בכל שנה, כדאי יהיה לבחור מערכות ישיבה פינתיות העשויות מחומרי גלם חזקים במיוחד, כמו למשל מסגרת שתהיה מעץ מלא, בדי ריפוד איכותיים שלא ידהו, כריות נוחות העשויות מספוגים חזקים, נעימים ואיכותיים. יש שמעוניינים לתחם מקום ישיב או כאלה שיש להם שני סלונים בבית, ניתן יהיה לרכוש שני סוגים של מערכות ישיבה, האחת תהיה המערכת המסורתית של ספה גדולה, ספת מיני וכורסא, אך לידה ניתן יהיה להציב מערכת ישיבה פינתית שתהיה נוחה ותשמש הן את האורחים הן את בני הבית.

חזות מודרנית ורעננה עם מערכות ישיבה פינתיות

יש לציין, כי פינת ישיבה פינתית, מערכות ישיבה פינתיות מקנות מראה מודרני ורענן יותר מאשר מערכות הישיבה הסטנדרטיות שהיו נהוגות להיות בכל סלון. ישנן ספות פינתיות, שניתן לשנות את הסדר שלהן ומדובר על ספות מודולריות. יש כאלה שאוהבים מערכת ישיבה פינתית שתהיה עשויה מעור איכותי עם קפיטונז’ באזור משענת הגב של הספות. יש שאוהבים מערכת ישיבה פינתית שתיראה מודרנית במיוחד, כגון רגלי הספה, תהיינה עשויות מחומר מתכת, כמו ניקך או אלומיניום. זוגות צעירים שאוהבים את מראה ההי טק, יעדיפו סגנון זה וכן, שאר הריהוט בבית יהיה דומה. יש לרכוש מערכת ישיבה פינתית מחנויות ידועות, כך שתהיה לכם אחריות מלאה על המערכת וכן, חומרי הגלם יהיו איכותיים.

מערכות ישיבה פינתיות מבית דיור

מערכות ישיבה מעוצבות ומודרניות –  עיצוב אלגנטי מינימליסטי בשילוב טכנולוגיית NS מדנמרק, הטובה בעולם

כורסאות טלויזיה בהתאמה לפרספקטיבת הסלון

הפרספקטיבה של הסלון צריכה לשדר שאין חלקים גדולים או קטנים מדי ברחביו. לכן, אם הסלון שלכם מאד גדול יש להצטייד בכורסת טלוויזיה בעלת חלקים גדולים ובולטים, ואם מדובר על סלון קטן, כורסת טלויזיה מעוצבת עם חלקים קטנים וללא בליטות תהיה המתאימה יותר. בדרך זו אתם מבטיחים שלא תהיינה בליטות או רכיבים שמוצנעים יתר על המידה ברחבי החדר.

דיור אינטריורס – כורסאות הטלוויזיה שעושות את ההבדל

בחברת דיור אינטריורס תוכלו למצוא מערכת ישיבה פינתית וכורסאות טלוויזיה מעוצבות בשלל סגנונות. ניתן למצוא כאן כורסאות טלויזיה חשמליות, כורסאות טלויזיה מכניות, כורסאות טלוויזיה מבד או מעור. בואו לחוות עולם עיצובי עשיר של כורסאות דקורטיביות מן המעלה הראשונה ולהבטיח לעצמכם את כורסת הטלוויזיה מן החלומות. אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם את הטוב ביותר, רכשו כורסת טלויזיה של דיור אינטריורס!

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן