שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות טלוויזיה מתכווננות

חולמים על חוויית צפייה בטלוויזיה ייחודית וחלומית? זקוקים לכורסאות טלוויזיה שישנו לכם את חוויית הצפייה ויהפכו אותה למפנקת במיוחד? כורסאות טלוויזיה מתכווננות הן הפתרון! בכורסאות אלה אתם נהנים ממגוון רחב של ויסותים וכיוונים עד למציאת תנוחת הצפייה המושלמת. חלק מהכורסאות מכילות ציר סיבוב והגבהה או הנמכה שם גוף הישיבה, חלקן מכילות משענת מתכווננת לרגליים ולחלקן ניתן לקפל את הידיות ולהטות את המשענת קדימה או אחורה.

כורסאות מחומרי בוטיק

כל כורסא מורכבת מחומרי בוטיק משובחים המתבססים על עורות ובדים מהטובים בענף הריהוט הביתי. הכורסאות מכילות בסיס עץ ומציגות ללקוח עמידות חסרת פשרות לצד נוחות בישיבה ללא עוררין. חומרי הבוטיק שומרים על הכורסא עמידה לשנים רבות ללא בלאי מכל סוג שהוא.

כורסאות שישנו לכם את חוויית הצפייה

בואו להתמקם מול הטלוויזיה עם המשענת בזווית הרצויה, עם ידיות הכורסא בתנוחה שתמיד חלמתם עליה, ועם הרגליים שעונות על מקומן. הכורסאות המתכווננות מאפשרות לכם נוחות חסרת פשרות בעת הצפייה בטלוויזיה והתבססות על תנוחות רבות ומותאמות אישית.

מבחר גדול של דגמי כורסאות טלוויזיה

התאמה מושלמת לעיצוב הבית. כורסאות טלוויזיה ממגוון רחב של עיצובים, חלקם מבוססים על צבעים לבנים ובהירים וחלקם על צבעים כהים במרקם וינטאג’. חלקם מבוססים על תבנית עיצוב מלבנית וחלקם על תבנית העיצוב העגולה. בואו לבחור לעצמכם כורסאת טלוויזיה המתאימה לביתכם באופן חסר פשרות. כשאתם בוחרים כורסאות טלוויזיה מחנות רהיטים בוטיק בייבוא מחו”ל אתם מבטיחים לעצמכם איכות חסרת פשרות הן בעיצוב והן בפונקציונליות ובנוחות.

אפשרות לרכוש בבודדים או כחלק ממערכות ישיבה

ניתן לרכוש את הכורסא כבודדת או כחלק מסט מערכת ישיבה. במקרה האחרון תינתן הנחה על הכורסא, והיא תתומחר במסגרת המחיר הכולל של הסט כולו. לכן, אם אתם מחליטים להתחדש במערכת ישיבה לרגל קניית הכורסא, זו ההזדמנות שלכם.

דיור אינטריורס – כורסאות טלוויזיה בהתאמה אישית

בדיור אינטריורס משווקים כורסאות טלוויזיה מן המעלה הראשונה, בעיצוב מותאם אישית ועם פונקציות חסרת תקדים בתחום הכוונון והנוחות. הכורסאות מיובאות מחו”ל ומסופקות ללקוח כשהן חדשות. בואו להתנסות בחוויית הישיבה האולטימטיבית של דיור אינטריורס ולהתחדש בכורסאת טלוויזיה חדשה ומותאמת אישית לסלונכם, לחדר האורחים ולכל מקום אחר.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן