שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות טלוויזיה מיוחדות בעיצוב עור ובד

אם אתם מחפשים כורסאת טלוויזיה חדשה, בין אם מעור או מבד, בין בעיצוב וינטאג’ ובין אם בעיצוב מודרני, כאן תוכלו למצוא את הפתרון המושלם עבורכם. כורסאות הטלוויזיה מיובאות מחו”ל ונבחרות תוך הקפדה רבה שלנו על איכות שיא. המשמעות: עמידות רבת שנים, נוחות חסרת פשרות וכמובן עיצוב בוטיק שנעשה על ידי מיטב אדריכלי המוצר.

תכנון הצבת כורסאת הטלוויזיה בבית הלקוח

כאשר הלקוח מתכנן את הצבת הכורסא – אנו ממליצים לו להתאים אותה למערכת הישיבה הקיימת בביתו. אם זהו האייטם הראשון שהוא קונה, מומלץ לשלב עם מערכת ישיבה, ולקנות סט מתואם. כך או כך, צוות מומחים של חברת הרהיטים ילווה את הלקוח עד למציאת כורסאת הטלוויזיה המושלמת עבורו ועבור חדר האורחים שלו. חלק מהכורסאות שלנו מתכווננות וחלקן סטטיות, חלקן עם ידיות קבועות וחלקן מתקפלות (או ללא ידיות כלל). חלקן מכילות גוף ישיבה סטטי ובחלקן הוא מסתובב. לנו יש את כל פתרונות הישיבה הסלוניים. כשתבואו לכאן תוכלו למצוא את המושלם ביותר עבורכם.

עמידות חסרת פשרות: חומרי בוטיק מובטחים

בסיס עץ בכל כורסא, עורות ובדים ממיטב המותגים. שכבות עור עבות ורכות, שכבות בד חסינות כתמים, ועוד מגוון הפתעות! בואו להתנסות בכורסאות הבד האולטימטיביות עבור ביתכם והטובות ביותר עבורכם כצרכנים ביתיים. בואו ליהנות מכורסאות הבוטיק המעוצבות והעמידות ביותר שתוכלו למצוא בענף.

בחירת עיצוב כורסא בקלות

את כורסאת הטלוויזיה שלכם קל יהיה לבחור מבחינה דקורטיבית. מי שמעוניין בעיצוב בורגני יבחר בכורסא אר לה קצוות חדים וקימורים לאורך גוף הישיבה והמשענת. מי שמעוניין בעיצוב כפרי יתבסס על הכורסא העגולה והביתית. באשר לצביון, יש לנו מבחר כורסאות, חלקן מתאימות לבתים מודרניים והן משולבות בצבעים לבנים ובהירים וחלקן מתאימות לעיצוב וינטאג’ עם צבעי עץ, כתום, אדום, צהוב וכד’.

דיור אינטריורס – התאמת כורסאות טלוויזיה לבית הלקוח

בדיור אינטריורס מייבאים כורסאות טלוויזיה מחו”ל, תוך התמקדות בדגמים המוצלחים ביותר ברמה הבינלאומית. בדיור אינטריורס מבטיחים לכם איכו חסרת פשרות לכל רכיב ישיבה, מהכורסא הבודדות ועד מערכת הישיבה השלמה. דיור משווקים מוצרי ישיבה מעור ומבד בהתאמה אישית לבית הלקוח מבחינה עיצובית, מבנית ופונקציונלית.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן