שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

עצבו את הסלון עם מערכת ישיבה חדשה

אם אתם חוככים בדעתכם כיצד להתחיל את עיצוב הסלון שלכם, התחילו ממערכת הישיבה. היא מה שעושה את הסלון שלכם לסלון, למעשה, והיא סימן ההיכר שמדובר בחדר אורחים ולא בחדר אחר. לכן, התחלה במערכת הישיבה מגבשת את זהותו העיצובית של הסלון. כשרכשתם בית, או הייתם לפני החלפת מערכת ישיבה בבית קיים, ודאי תכננתם מבעוד מועד את עיצובו. אם אתם סבורים כי הוא צריך להיות מודרני, יש לנו פתרונות ישיבה מתאימים, ואם החלטתם כי עיצוב עתיק הוא הפתרון, יש לנו פתרונות ישיבה אחרים העשויים להתאים.

מבנה מערכת הישיבה

מערכת הישיבה מורכבת ממספר ספות, כשמולן ישנן כורסאות בעלות מבנה דינאמי ללא ידיות עם פאנל מסתובב, או כורסא קלאסית בעיצוב הישן והווינטאג’י, עם זוג ידיות וזוג רגליים תחתונות. במרכז מערכת הישיבה נהוג להטמיע שולחן. מערכת הישיבה יכולה להיות ממוקמת במרכז הסלון או בפינתו, תלוי בדגם אשר בו בחרתם.

התאמה לכל עיצוב סלון

אם הבית חדש לחלוטין, אין חכם יותר מלהתחיל עם מערכת הישיבה. זהו הרכיב הבולט ביותר בסלון, אם לא בבית כולו, ולכן זה מה שמקבע את הזהות העיצובית. אם החלטתם שהבית יהיה מעוצב בסגנון מסוים – תמיד הייו מערכות ישיבה שיתאימו, ואם החלטתם שהסגנון האחר הוא שדרוש, יהיו מערכות ישיבה מסוג אחר שיתאימו לו. גם אם מדובר בסלון של בית קיים, אשר נדרשת לו החלפת מערכת ישיבה, אנו נוכל לספק לכם אותה על פי דרישה, בהתאמה למערכת הישיבה הקודמת, או שונה ממנה.

ציוד נלווה למערכת ישיבה

מומלץ להצטייד במזנון לטלוויזיה, שולחן ומספר כסאות. מומלץ לבחור את הציוד הנלווה בהתאם למבנה של מערכת הישיבה. כשאתם מלווים בידי מומחים של חנות רהיטים מגדולים המעצבים, אתם יכולים לאתר את הציוד הנלווה בקלות רבה.

דיור אינטריורס – עיצוב הסלון באמצעות מערכות ישיבה

בחברת דיור אינטריורס משווקים מערכות ישיבה תוצרת חוץ של מיטב המותגים. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח ומספקת לו מערכות ישיבה המתאימות למידות ביתו ולעיצובו. החברה מעניקה ללקוח חודשי אחריות רבים לכל פריט ריהוט שנרכש בשל איכותם הגבוהה של המוצרים שהיא משווקת: נסו ותיווכחו!

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן