שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

ריהוט סלון בייבוא איכותי מדנמרק

כשאתם מתכננים עיצוב סלון מחדש, או לראשונה, או החלפה של מערכת הישיבה שלכם באחרת, התבססות על ריהוט מיובא מדנמרק היא הטובה ביותר עבור ביתכם. במדינה זו יושבות מיטב הפירמות של הריהוט הביתי, כשכל אחת מספקת ללקוח מגוון עיצובים. לכן, קל יהיה מאד למצוא את מערכת הישיבה המתאימה לביתכם. בנוסף לכך, היבואנים בארץ מעסיקים את מיטב יועצי העיצוב שיסייעו לכם בקלות להגיע לכורסא, לספה וליתר רכיבי הישיבה המתאימים ביותר לביתכם.

ספות דניות בעיצוב מיוחד

בואו ליהנות מספות דניות בעיצוב מיוחד, מבוססות עור ובד, ומושתתות על תבניות עיצוב רבות, מרובעות, עגולות, עם ידיות, נטולות ידיות ועם אמצעים מתכווננים. כשאתם יושבים בספות דניות אתם משנים את כל קונספט הישיבה הסלוני שלכם והופכים אותו למיוחד ומפנק במיוחד.

כורסאות טלוויזיה מדנמרק – אין עוד כורסאות כאלה

כורסאות מתכווננות בשלל עיצובים, מרובעות, עגולות, עם ידיות ונטולות ידיות. בואו לפגוש במיטב כורסאות טלויזיה שכל דייר היה חולם לקבל. בואו להתרשם ממיטב חומרי הבוטיק של הכורסאות, עורות, בדים, ועוד. הכורסאות מכילות חומרים עמידים בלבד, מבוססות על בסיס עץ מלא וצפויות להחזיק בביתכם למשך שנים רבות ללא בלאי מכל סוג שהוא.

התאמה אישית של כל רכיב ישיבה סלוני

עיצוב ריהוט סלון למראה מושלם. אנו נסייע לכם להתאים כל רכיב ישיבה סלוני לביתכם. אנו נסייע בהתאמת העיצוב לבית, ובמציאת רכיבי הישיבה הנוחים והאולטימטיביים ביותר עבורכם. הליווי יתבצע מרגע שתחליטו לרכוש כאן מערכת ישיבה, סט ישיבה סלוני ואפילו כורסאת טלוויזיה בודדה. הוא יתבצע על ידי מיטב יועצי העיצוב בחברה, אשר התנסו בעבר בעיצוב בתים באמצעות רהיטי בוטיק והסבו לדיירים רבים הצלחות בדקורציה הביתית.

דיור אינטריורס – עיצוב סלון עם ריהוט מיובא מדנמרק

בוא להתנסות בריהוט הבוטיק של חברת דיור אינטריורס, מהחלוצות בתחום הייבוא מדנמרק. החברה עובדת עם מיטב הריהוט המיובא ממדינה זו, ומספקת ללקוחות כאן בישראל חוויית ישיבה צרופה ונדירה מאד. החברה עובדת עם ריהוט בד ועור, מתכוונן וסטטי כאחד. כל האפשרויות פתוחות, ולכן קל יהיה למצוא את הריהוט המתאים עבור ביתכם.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן